tisdag 21 december 2010

Dags att ta av tröjan

Sådärja, då gör vi bokslut för i år, packar väskan och flyr julen. Det är ju liksom lättare att boka en biljett än att köpa presenter, baka kakor och skicka kort. Så...lättjan driver mig söderut, eller längtan efter sol på kroppen. I morgon landar jag i Turkiet och blir kvar där till nästa år, visst låter det gött? Jag hann dock med ett kort gästspel på hemmaplan och det var så fantastiskt trevligt att jag nästan ångrade att jag drar iväg. Men lisa för själen att det finns så många underbara människor. Men, som sagt, det får bli en annan gång, nu , efter alla halvnakna män på hemmaplan, är det dags för mig att slita av mig. Tillbaka i sth 9 jan.



Forslöf bara är, och gör det fantastiskt bra

0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP