söndag 20 juni 2010

Bouldering

Nu har jag varit småsjuk i snart tre veckor, det suger. Idag skippade jag klättring och tog med mig kamera o blixt och plåtade istället. Sjukt kul, det blir som aldrig av att jag nöjesplåtar de saker som jag tycker är roligast att göra just på grund av att det är så kul att göra. Så, lite bildkavalkad. PS, jag får inte till hur man motverkar Blogspots oskärpning av bilder, så vill ni se dem skarpa så klicka upp dem.
PS2, vilken gillar ni bäst respektive sämst?




5 kommentarer:

Claes T 20 juni 2010 kl. 23:31  

Nakenbouldering är bäst! Tveklöst!

Anonym 21 juni 2010 kl. 12:46  

Håller med Claes T.Läcker och modig! Tvåa bilden snett ovanför, dvs näst sista.

Anonym 21 juni 2010 kl. 12:46  

/andrea

MARTiN 21 juni 2010 kl. 18:41  

Schysta bilder!
Gillar speciellt näst sista bilden. Väldigt snyggt ljus. Sen var givetvis nakenbilderna stiliga! :-)

Anna 26 juni 2010 kl. 19:44  

näst sista, för den blev maffig och snygg! jag diggade inte den svartvita, den blev lite för mörk för min smak.

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP