fredag 11 juni 2010

Drömmer om ett kontor med studio

Jag är på jakt efter kontorsplats med tillhörande studiodel i södra delarna av Stockholm, gärna Telefonplan - vore så stört grymt att ha jobbet bredvid K2. Bra om det är smidigt att parkera i närheten. Just nu i lägenheten i Briançon är det sjukt svårt att ta mig mellan sovrum och kök, fullt med prylar i ett motståndsrikt försök till att få i ordning någon form av studio - men det kräver plats. Det blev trots allt en bild på en grönsak, jag tror det är en kronärtsskocka. Om ni vet ngn som har kontorplats så be han/hon att maila mig på:
Johan (snabelA) bildochord.se

1 kommentarer:

Anonym 26 juni 2010 kl. 17:46  

men å, ja ser allt att mitt täcke ligger där å väntar på återförening

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP