måndag 27 september 2010

Bra folk

Jag är glad att jag känner så mycket bra folk. I helgen var jag med bra folk i Västervik och klättrade samt plockade mitt livs första gula kantareller. Det är säkert 15 år sedan jag plockade svamp senaste gången. Jag gissar att det krävs lite karantän mellan barndom och mognad för att just som nu kunna återupptäcka alla de saker som man förpassade som osäker tonåring. Vännerna var Martin och Jennifer. På bilden är de i Frankrike, jojo, de var och hälsade på, inte bara en utan två gånger. Jennifer är dock väldigt missnöjd med denna bild för att hon hävdar att alla hennes dansvänner skulle skratta åt hennes taskiga hållning. Håller ni med?

1 kommentarer:

Jonas 14 februari 2011 kl. 13:25  

Tror det var den här bilden som fick mig att sticka iväg och köpa ett slackline kit. Helt underbar! Bra Jobbat

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP