lördag 26 mars 2011

Fredagkväll i Larsboda

Bra arbetsdag idag. Arbetsdagar då man fotar i bar über är per definition bra. Inte för att det är sommar ännu men för att jag plåtade i ett Hamam. Sedan lite lek med bankman. Kom hem vid fem och tokdog. Martin väckte mig ur något som närmast var att likna koma. Hans var pepp över ett block i Larsboda och en snus fick mig ur sängen och vi drog dit. Kallt om fingrarna men tre fina problem. Och bäst av det bästa, blocket ligger alldeles bredvid cykelbanan så det är upplyst hela natten. Testade vidare med färgfilter på blixtarna, ett tag kvar innan jag helt har fått koll på hur man nyttjar effekten på bäst sätt (så att det förstärker och inte bara blir just en effekt).

26 timmar kvar till vårens stora mandomsprov. Återkommer om detta om jag tar mig i mål, annars förpassar jag det till skamgarderoben för oförverkligade bravader.





1 kommentarer:

Addnature 27 mars 2011 kl. 16:53  

Beroende på vilket filterset du har, så borde du ha ctofilter i olika grader, 1/4 cto kan vara rätt schysst för porträtt eftersom det gör det lite varmare och mysigare.

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP