måndag 17 januari 2011

Vad gör jag nuförtiden? Del 1

Det har varit segt på blogfronten, jag jobbar nästan enbart för magasin numera och då är det sjukt låååååååååånga ställtider innan jobb går i tryck och jag kan blogga dem, och tyvärr hinner man ofta tappa lite av den initiala förtjusning som man har när bilden är ny, därav tappar man lite pepp med att blogga den. Ett magasin jag jobbar regelbundet för är Finansliv, för dem plåtar jag porträtt, omslag och reportage av människor som jobbar inom finans&försäkringsbranschen. Det är gött att stå kvar med ett ben i näringslivet trots att jag sagt upp mig från Dagens Media. Riktigt skoj var att det första omslaget jag plåtade för Finansliv vann månadens omslag i november på Tidningstorget. Här kommer några bilder från Finansliv.






Chefer som siar om framtiden



En dag på jobbet med Chefsanalytiker Robert Bergquist på SEB






0 kommentarer:

  © Blogger template 'Photoblog' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP